Information om företaget

svenskmadrassdesign.se

Kvarngatan 12, 521 72 Slutarp, Sverige

  1. Dessa föreskrifter är en integrerad del av det försäljningsavtal som ingåtts mellan Säljaren och Kunden. Kunden är skyldig att följa alla bestämmelser i förordningarna och använda den i enlighet med sitt avsedda syfte.
  2. Internet shop https://svenskmadrassdesign.se drivs av en annan dimensioner Svensk Madrassdesign, Kvarngatan 12, 521 72 Slutarp, Sverige.
  3. Säljaren är inte ansvarig för störningar, inklusive avbrott i lagets funktion som orsakats av force majeure, olagliga aktiviteter från tredje part eller inkompatibilitet i online-butiken med kundens tekniska infrastruktur.
  4. Priserna är bruttopriser (inklusive moms).
  5. Om du söker i butikets sortiment behöver du inte skapa ett konto. Placering av beställningar av kunden för produkter i butikens sortiment är möjlig antingen efter att du skapat ett konto eller genom att tillhandahålla personuppgifter och adressdata som möjliggör genomförandet av ordern utan att skapa ett konto.
  6. Det slutliga beloppet som betalas av kunden består av priset för produkter och leveranskostnader, som kunden informeras om vid beställning, inklusive när man uttrycker viljan att vara bunden av försäljningsavtalet.
  7. Information om priset på de varor som finns på butikens hemsida är bindande från det att kunden får ett mail som bekräftar beställningen. Efter beställning kommer priset inte att ändras oavsett ändringar i priserna på varorna i butiken.
  8. Bilder på varorna i affären tjänar endast för presentationen av de angivna varorna.
  9. Villkoren för en effektiv orderplacering är att tillhandahålla exakt personuppgifter och adressuppgifter av kunden, en uppgift om telefonnummer, e-postadress, vilket gör att säljaren kan kontakta kunden.
  1. Villkoren för användning av affären är att läsa föreskrifterna och dess godkännande innan beställningen görs.
  2. Vid registrering fyller kunden i registreringsformuläret in de rätta fälten som anger: personuppgifter, faktureringsuppgifter, leveransadress, telefonnummer, e-postadress och annan information som krävs för orderutförandet som anges i registreringsformuläret.
  3. I händelse av att felaktig eller föråldrad information lämnas, är säljaren inte skyldig att slutföra ordern.
  4. Kunden kan när som helst begära att användarens konto raderas genom att skicka säljaren via e-post till följande adress: info@svenskmadrassdesign.se relevant information från rätt e-postadress.
  5. Säljaren förklarar att för att säkerställa datasäkerheten i affären krävs tekniska och organisatoriska åtgärder, särskilt åtgärder för att förhindra obehörig insamling och modifiering av personuppgifter som skickas via Internet.
  6. Säljaren förbehåller sig rätten till lagerbrist. I avsaknad av ett specifikt Bra, beställt av Kunden, föreslår han att utbyta Good för en annan av samma värde eller återbetalning för de saknade varorna.
  7. Effektiv beställning är endast möjlig om den produkt som kunden väljer är tillgänglig i Säljarens lager. Säljaren ska göra allt för att komplettera butikens lager på kortast möjliga tid och göra lageret i Store överensstämmande med det faktiska tillståndet.
  1. Försäljningen av de varor som finns i affären sker via Internet.
  2. Det nödvändiga elementet i beställningsproceduren av kunden är att tillhandahålla personuppgifter och adressuppgifter markerade som obligatoriska och godkännande av butikens föreskrifter.
  3. Att beställa i affären är möjlig 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan. Beställningar realiseras av Säljaren i tid 14 dagar.
  4. Om kunden registrerar ett användarkonto i affären placeras ordern genom att logga in på butikens webbplats med hjälp av de uppgifter som tillhandahållits av kunden och bekräftar viljan att beställa.
  5. I avsaknad av registrerings gjorts av kundens konto i butiken, förutsatt att ordern krävs för att ge alla uppgifter som krävs för transport av varorna.
  6. Efter att ha bekräftat beställningen får kunden en e-postbekräftelse till den e-postadress som han har angett.
  7. Kunden har rätt att avbryta ordern. Uttalandet om annullering av ordern ska skickas till säljaren via e-post till adressen info@svenskmadrassdesign.se
  8. Momsfakturan som dokumenterar försäljningskontraktet levereras inom 5 dagar från beställningsfristen.
  1. De priser som anges i Butiken är bruttopriser och inkluderar moms.
  2. Priserna på de varor som presenteras i affären inkluderar inte fraktkostnader för varorna.
  3. Fraktkostnaderna är: 300-4000 kr.
  4. Leveranskostnaden kommer att bekräftas i ett e-postmeddelande.
  5. Leveranskostnaden ska betalas av köparen, såvida inte säljaren anger något annat.
  6. Villkoren för leverans av varor är betalning för varorna och försändelsen.
  7. Om du inte får betalningen i tid 6 dagar Ordern kommer att avbrytas från ordern.
  8. Betalningar via banköverföring bör göras till ett bankkonto som matchar den valuta som valts vid beställning.
  9. Beställningar i Butiken utförs av Säljaren i den mottagna ordern.
  10. Fristen för att skicka varorna beror på den valda sändningsmetoden. Tidsfristen kan ändras på grund av omständigheterna hos transportören, som säljaren inte har något inflytande på.
  11. Butiken förbehåller sig rätten att ändra den leveransmetod som kunden valt vid överskridande av paketets lagstadgade fraktvikt.
  12. Kunden, som mottar paketet med de beställda varorna, bör kontrollera försändelsens skick. I händelse av skada ska nedskrivningsrapporten skrivas med transportören.
  13. Om kunden inte samlar in sändningen vid den tidpunkt som angivits av fraktbolaget kommer säljaren att skicka paketet igen först efter att kunden har betalat fraktkostnaderna och kostnaden för att returnera varan till säljaren.
  14. Om kunden inte hämtar sändningen inom den tid som angivits av fraktbolaget och sedan avbeställer de beställda varorna, återbetalar säljaren det belopp som motsvarar de beställda varorna, minus fraktkostnaden och kostnaden för att returnera varorna till säljaren.
  1. Kunden kan lämna ett klagomål om han finner att de beställda varorna har fel.
  2. Klagomål om fel i produkten eller dess felaktiga mätning kommer endast att beaktas av säljaren om varorna som klagomål inte användes, inte var skadade eller ofullständiga av kunden.
  3. Klagomål ska rapporteras via e-post till e-postadressen: info@svenskmadrassdesign.se
  4. De annonserade varorna ska skickas tillbaka i sin helhet.
  5. Säljaren svarar via e-post till klagomålet från kunden i tid 14 arbetsdagar från att få ett klagomål.
  6. I händelse av att det finns brister i Kundens reklamation, han inte anger den information som krävs eller inte lämnar in de handlingar som behövs för att pröva reklamationen från Säljaren, kommer Säljaren att be Kunden att komplettera denna information eller lämna in nödvändiga handlingar via e-post. I detta fall kommer tidsfristen för att överväga klagomålet att räknas från det datum då Kunden kompletterar dessa brister.
0
Back to Top
Produkten har lagts till i din varukorg

Sök efter produkter

Produkten har lagts till i din varukorg